Jak provést

Vrácení produktů jsou přijímány do 30 dnů ode dne doručení kupujícímu. Vracené produkty musí být v novém, neporušeném stavu s připojenými štítky. Vyhrazujeme si právo odmítnout použité nebo poškozené zboží.

1. Zabalte produkty a vyplňte formulář

Stáhněte si a vytiskněte formulář pro vrácení, poté jej vyplňte a přiložte k balíčku s vracejícími se produkty. Zkontrolujte, zda jste vyplnili všechna pole.

2. Pošlete balíček

Zašlete balíček na adres sídla:

PAXY – Medhoodie

CZ:
PAXY - MEDHOODIE
ul. Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
SK:
Paxy - Medhoodie
  Bytčická 76, P.O. BOX 5
  01681 Žilina

Náklady na vrácení balíčku nese kupující. Nepřijímáme balíčky na dobírku ani do místa výdeje (typu Paczkomat, DPD Pick Up atd.). Nedoporučujeme zasílání balíčků Českou poštou - zaslání balíčku Českou poštou je na vlastní riziko.

3. Počkejte na vrácení peněz

Vrácení peněz bude provedeno do 14 dnů od data přijetí zboží společností MEDHOODIE.

Vrácení transakčních nákladů probíhá bankovním převodem na účet, ze kterého byla objednávka zaplacena prostřednictvím služby Przelewy 24 nebo na jiný bankovní účet uvedený ve formuláři (nutné v případě platby dobírkou).

REKLAMACE

1. Chcete nahlásit reklamaci?

Reklamace nám prosím oznamujte prostřednictvím e-mailu. Napište nám na adresu: store@medhoodie.cz

V e-mailu popište vadu produktu, uveďte datum, kdy byla vada zjištěna, a přiložte fotografii.

2. Čekejte na odpověď

Reklamace jsou vyřizovány do 30 pracovních dnů.

nakládání...