Obchodní podmínky www.medhoodie.cz
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) společností Medhoodie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, NIP (DIČ): PL
5272951947, REGON: 388365933, se sídlem: Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, Polsko, kontaktní údaje: obchod@medhoodie.cz, +420 234 280 906 (dále též jen „My“, „společnost“ nebo „Prodávající“).
1.2. Adresa pro zasílání reklamací a vrácení zboží: Paxy - Medhoodie, Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice.
1.3. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické osoby, která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci své podnikatelské činnosti (dále též jen „Vy“ nebo „kupující“) prostřednictvím webového rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese medhoodie.cz (dále též jen „E-shop“).
1.4. Ustanovení těchto obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, stejně jako Podmínky ochrany osobních údajů a další odkazované dokumenty. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
1.5. Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
2. UŽIVATELSKÝ ÚČET
2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále též jen „uživatelský účet“). Z tohoto rozhraní může kupující vykonávat nákupy. V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět nákupy též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při nákupu zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny své údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu musí kupující aktualizovat při jakékoli změně. Údaje poskytnuté kupujícím v uživatelském účtu a při nákupu zboží jsou prodávajícím považovány za správné a aktuální.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen uchovávat důvěrnost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu. V případě porušení této povinnosti prodávající nenese odpovědnost za jakékoliv zneužití uživatelského účtu třetími osobami.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám. Kupující okamžitě informuje prodávajícího v případech, kdy zjistí, že by mohlo dojít k odcizení informací potřebných pro přístup do uživatelského účtu.
2.5. Správa a zpracování osobních údajů kupujícího poskytnutých při registraci a / nebo při nákupu zboží se řídí Podmínkami ochrany osobních údajů.
1.
2.
3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
1.
2.
3.
3.1. Ceny zboží jsou uvedeny na webovém rozhraní obchodu včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování.
3.2. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním a balením zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu způsoby platby dostupnými v internetovém obchodě a uvedenými v bodě 5 těchto obchodních podmínek.
3.3. V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
3.4. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. V případě neuvedení či nesprávného uvedení variabilního symbolu platby nemusí být platba identifikována a Objednávka může být považována za neuhrazenou.
3.5. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na e-mail kupujícího.
3.6. Podmínky reklamních kampaní se řídí konkrétními podmínkami příslušné marketingové akce.
4. UZAVŘENÍ SMLOUVY
1.
2.
3.
4.
4.1. Kupní smlouvu s Námi (dále též jen „Smlouva“) je možné uzavřít v českém jazyce.
4.2. Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
4.3. K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
4.3.1. Informace o nakupovaném zboží (na E-shopu označujete zboží, o jehož nákup máte zájem (dále též jen „Zboží“), tlačítkem „Do košíku“);
4.3.2. Informace o ceně Zboží, ceně za dopravu, způsobu platby celkové ceny (cena Zboží a cena za dopravu; dále též jen „Celková cena“) a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
4.3.3. Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
4.4. Během tvorby Objednávky máte možnost modifikovat a ověřit údaje až do momentu jejího finálního uskutečnění. Po provedení kontroly a stisku tlačítka "Objednat s povinností platby" dokončíte Objednávku. Před stiskem tlačítka je nutné potvrdit Vaše seznámení a souhlas s těmito Podmínkami; jinak nebude možné Objednávku dokončit. K tomuto účelu slouží zaškrtávací pole. Po stisku tlačítka "Objednat s povinností platby" budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
4.5. Potvrdíme Vám Vaši Objednávku co nejdříve poté, co nám bude doručena, prostřednictvím zprávy zaslané na Vaši e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a těchto Podmínek jako příloha e-mailové zprávy. Podmínky platné v den Objednávky, tedy ty uvedené jako příloha e-mailu, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi nastává potvrzením Objednávky.
4.6. Existují situace, kdy nebudeme schopni Vaši Objednávku potvrdit. To může nastat například v případě nedostupnosti Zboží nebo pokud objednáte více kusů, než je povoleno. Informace o maximálním množství Zboží vždy poskytneme předem v rámci E-shopu. Pokud nedojde k potvrzení Objednávky z jakéhokoli důvodu, budeme Vás kontaktovat a nabídneme Vám změněnou Smlouvu. Smlouva bude uzavřena potvrzením naší nabídky.
4.7. Uzavřením Smlouvy se zavazujete k úhradě Celkové ceny Zboží.
4.8. Pokud máte Uživatelský účet, můžete provést Objednávku přes něj. Přesto musíte zkontrolovat správnost údajů předvyplněných v Objednávce. Způsob tvorby Objednávky je stejný jako pro kupujícího bez Uživatelského účtu, ale není nutné opakovaně uvádět identifikační údaje.
4.9. Někdy poskytujeme možnost slevy při nákupu Zboží. Pro získání slevy vyplňte údaje do předem určeného pole během tvorby Objednávky. Pokud tak učiníte, budete mít nárok na Zboží se slevou.
4.10. Díky registraci v rámci E-shopu máte přístup ke svému Uživatelskému účtu.
5. Platební podmínky a dodání zboží
5.1. Platbu lze provést:
1.
2.
3.
4.
5.
5.1.
5.1.1. Převodem na bankovní účet prodávajícího,
5.1.2. Bezhotovostně platební kartou,
5.1.3. PayU (elektronická platba),
5.1.4. Paypal (elektronická platba),
5.1.5. Dobírkou v hotovosti při předávní zboží: Při platbě prostřednictvím dobírky přepravce platí kupující celou cenu objednávky při převzetí zásilky.
5.2. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží (Česká pošta, Kurýr – WeDo, Balikovna, PPL, DHL).
5.3. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.4. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.5. Předpokládaný čas dodání je uveden na kartě produktu a obvykle trvá až 5 pracovních dní.
5.6. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
5.7. Zboží při přepravě je řádně pojištěno na stanovenou hodnotu.
5.8. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1. Prodávající umožňuje kupujícímu - spotřebiteli dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, aby odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel tak má právo na vrácení zboží bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Pro pohodlí Spotřebitele se Prodávající rozhodl tuto lhůtu prodloužit na 30 dní.
6.2. Pokud se kupující - spotřebitel rozhodne tohoto práva využít, postačuje odeslat prodávajícímu odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty – Medhoodie sp. z o.o., Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, Polsko.
6.3. Dále je kupující - spotřebitel povinen ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit prodávajícímu zboží, které na základě smlouvy obdržel, a to v nepoškozeném stavu, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu apod.). Adresa pro zasílání vrácení zboží: Paxy - Medhoodie, Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice.
6.4. Odstoupit od smlouvy může kupující též před expedicí zboží - emailem na obchod@medhoodie.cz. Pro odstoupení může spotřebitel použít vzorový formulář viz tyto Obchodní podmínky. Odstoupení od smlouvy lze také provést prostřednictvím online formuláře dostupného zde.
6.5. V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující - spotřebitel v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) náklady spojené s navrácením zboží.
6.6. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy.
6.7. Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který použil spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak a nevzniknou-li mu tím další náklady. Platbu však prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.
6.8. Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
7.1. Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 těchto Obchodních podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
7.1.
7.1.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
7.1.2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
7.1.3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
7.1.4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
7.1.5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
7.1.6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a
7.1.7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
7.2. Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
7.3. V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
7.4. Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
7.4.1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
7.4.2. na odstranění vady opravou Zboží
7.5. ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.
7.6. Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
7.7. Dále máte právo na:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
7.1.
7.2.
7.3.
7.4.
7.5.
7.6.
7.7.
7.7.1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
7.7.2. odstoupení od Smlouvy,
jestliže:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
7.1.
7.2.
7.3.
7.4.
7.5.
7.6.
7.7.
7.8.
7.9.
7.10.
7.11.
7.12.
7.13.
7.14.
7.15.
7.16.
- odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
- se vada projeví opakovaně,
- je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
- je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
7.17. Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
7.18. V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
7.19. Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
7.20. Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
- datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
- co je obsahem reklamace;
- jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
- Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
7.21. Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
7.22. O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
7.23. V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
7.24. V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.
8. Řešení sporů se spotřebiteli
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
8.1. Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
8.2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9. Uživatelský obsah
9.1. Nesmíte zveřejňovat obsah, který představuje nezákonný obsah ve smyslu nařízení č. 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (nařízení o digitálních službách) nebo je jinak nezákonný.
9.2. Obsah a dodržování pravidel týkajících se uživatelského obsahu kontrolujeme a předmětný nezákonný obsah můžeme odstranit. Uživatel má právo se proti rozhodnutí o odstranění obsahu odvolat.
9.3. Nezákonný obsah, jakož i příslušné porušení pravidel týkajících se uživatelského obsahu lze nahlásit například e-mailem na adrese obchod@medhoodie.cz.
9.4. V případě prezentace spotřebitelských recenzí prodávající ověřuje recenze na služby a zboží a implementoval příslušná řešení pro hodnocení jejich pravosti. Nástroj pro zveřejňování recenzí zákazníků poskytuje společnost Trusted Shops SE se sídlem na adrese Subbelrather Straße 15c, 50823 Kolín nad Rýnem, Německo. Informace o ověřování a autenticitě recenzí naleznete zde.
9.5. Publikujeme všechny recenze (jak pozitivní, tak negativní) a nezasahujeme do jejich obsahu, nenabízíme žádné dodatečné výhody spojené s publikací recenze nebo jejím odvoláním.
9.6. Z výše uvedených důvodů můžeme zajistit, že recenze dostupné na stránkách obchodu jsou ověřené a autentické a odrážejí skutečné nákupní zkušenosti.
9.7. Recenze na obchod mohou být publikovány na stránkách jiných subjektů. V případě takových recenzí se pro hodnocení důvěryhodnosti a pravosti recenzí uplatňují pravidla stanovená těmito subjekty. Z naší strany obchod vynakládá veškeré úsilí, aby recenze na obchod byly vždy důvěryhodné a autentické.
9.8. Internetový obchod se zavazuje chránit osobní údaje zákazníka v souladu s platnými právními předpisy a zásadami ochrany osobních údajů.
9.9. Zákazník má právo na přístup ke svým údajům, na jejich opravu, na žádost o jejich výmaz nebo omezení zpracování a na vznesení námitky proti zpracování svých údajů.
10. Ustanovení týkající se podnikatelů
10.1. Tento oddíl se vztahuje pouze na podnikatele. Ustanovení tohoto oddílu se nevztahují na jednotlivé zákazníky.
10.2. Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření. Odstoupení od smlouvy v tomto případě může proběhnout bez udání důvodu a nemá za následek žádné nároky prodávajícího vůči zákazníkovi.
10.3. Prodávající má právo omezit dostupné způsoby platby, včetně požadavku na úplnou nebo částečnou platbu předem, a to bez ohledu na způsob platby zvolený zákazníkem a uzavření kupní smlouvy.
10.4. Prodávající může smlouvu o poskytování elektronických služeb okamžitě vypovědět bez udání důvodu zasláním příslušného prohlášení zákazníkovi.
10.5. Naše odpovědnost, bez ohledu na právní základ, je omezena výší zaplacené ceny a nákladů na dodání podle kupní smlouvy. Prodávající odpovídá pouze za typické, v době uzavření smlouvy předvídatelné škody a neodpovídá za ušlý zisk nebo opožděné dodání.
10.6. Veškeré spory mezi prodávajícím a zákazníkem podléhají příslušnému soudu podle sídla prodávajícího.
10.7. Odpovědnost prodávajícího za záruku na výrobek nebo nesoulad výrobku s kupní smlouvou je vyloučena v rozsahu povoleném zákonem.
10.8. Prodávající posoudí reklamaci do 30 dnů od jejího obdržení.
11. Dárkové karty
11.1. Prodávající umožňuje Zákazníkovi zakoupení Dárkových karet na doručení. Dárková karta není elektronickým platebním nástrojem ani platební kartou ve smyslu platných právních předpisů.
11.2. Dárkovou kartu lze využít pouze na sortiment dostupný v internetovém obchodě Medhoodie.
11.3. Pro zakoupení Dárkové karty Zákazník: a) zvolí hodnotu dobíjení, b) uvede e-mailovou adresu, na kterou bude Dárková karta odeslána, c) uvede jméno osoby, pro kterou je Dárková karta určena.
11.4. Platba za Dárkovou kartu se provádí podle obecných podmínek uvedených v těchto Pravidlech.
11.5. Po připsání prostředků na účet Prodávajícího bude Dárková karta zaslána ve formátu PDF na uvedenou e-mailovou adresu. Fyzická verze není dostupná.
11.6. Dárková karta je platná 12 měsíců od jejího obdržení a nevyžaduje aktivaci. Po uplynutí této doby se může držitel obrátit na Prodávajícího s žádostí o její opětovnou aktivaci. Nevyužité prostředky lze vrátit do 2 let od vypršení platnosti karty.
11.7. Držitel Dárkové karty odpovídá za její bezpečnost, včetně ochrany kódu, a měl by jej chránit před přístupem neoprávněných osob.
11.8. Prodávající nenese odpovědnost za neoprávněné použití Dárkové karty nebo její ztrátu po jejím předání Uživatelovi. Pokud existuje podezření na neoprávněné použití, může Prodávající odmítnout objednávku a kontaktovat Zákazníka.
11.9. Dárková karta nelze směnit za hotovost. Dárkovou kartou nelze platit za jinou Dárkovou kartu.
11.10. Dárková karta nelze znovu dobít novými prostředky a může být dobita pouze jednou, částkou zvolenou při jejím nákupu.
11.11. Držitel Dárkové karty může s ní zaplatit pouze cenu objednaného Zboží. Kartou nelze hradit náklady na doručení.
11.12. Kódy z Dárkových karet lze kombinovat.
11.13. Pokud hodnota objednávky přesáhne zůstatek na Dárkové kartě, zbývající částku lze doplatit podle obecných podmínek uvedených v těchto Pravidlech.
11.14. Pokud je hodnota nákupu nižší než zůstatek na Dárkové kartě, zbývající částka zůstane na kartě a může být použita při dalším nákupu během doby platnosti karty.
11.15. Dárkovou kartu nelze použít k platbě na splátky, kreditní platby ani dobírku.
11.16. Zůstatek na Dárkové kartě lze ověřit kontaktováním Prodávajícího e-mailem nebo telefonicky.
11.17. V případě vrácení nebo reklamace Zboží zaplaceného Dárkovou kartou Prodávající vrátí prostředky na stejnou kartu nebo vystaví novou kartu ve stejné hodnotě jako vracená částka.
11.18. Dárková karta podléhá vrácení podle obecných podmínek pro vrácení zboží uvedených v těchto Pravidlech. Po odstoupení od smlouvy ze strany Zákazníka bude kód odeslaný na uvedenou e-mailovou adresu deaktivován.
12. Medhoodie Club – Účet v Klubu věrnostního programu
12.1. Prodávající nabízí Uživatelům obchodu účast v Klubu věrnostního programu Medhoodie Club, kde mohou sbírat body za nákupy a vyměňovat je za slevy v obchodě.
12.2. Klub věrnostního programu je aktivní od 3.12.2023 do odvolání. O jeho ukončení budou Uživatelé Medhoodie Club informováni nejméně 30 dní předem prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu uvedenou při registraci.
12.3. Účast v Medhoodie Club je dobrovolná a bezplatná. Každý Uživatel, který si vytvoří Účet v internetovém obchodě, se automaticky připojí ke Klubu a získává body za nákupy. Pokud Uživatel nechce být členem programu, může kdykoli kontaktovat Prodávajícího a odstoupit bez udání důvodu.
12.4. Body jsou přidělovány na základě hodnoty nákupu dle následujících pravidel:
1) Za každou celou 1 Kč utracenou za Zboží v programu v internetovém obchodě získá Uživatel 1 bod,
2) Body se počítají pouze z ceny Zboží, bez dodatečných nákladů, jako je doručení,
3) Pokud je na Zboží sleva, počet bodů se počítá ze zlevněné ceny.
12.5. Uživatel může vyměnit nasbírané body za slevové kódy podle následujících pravidel:
1) 300 bodů lze vyměnit za slevový kód v hodnotě 9 Kč
2) Minimální počet bodů potřebný k výměně je 300,
3) Body nelze vyměnit za slevu při platbě Dárkovou kartou,
4) Maximální hodnota slevy je 50 % ceny Zboží,
5) Výměna bodů za slevu znamená jejich automatické odečtení z Účtu.
12.6. Pokud Uživatel odstoupí od smlouvy na Zboží, za které získal body, tyto body budou odečteny z jeho Účtu po potvrzení vrácení Prodávajícím.
12.7. Pokud Uživatel zakoupí Zboží se slevovým kódem získaným za body a následně odstoupí od smlouvy, Prodávající vrátí zaplacenou částku včetně slevy, ale slevový kód nebude znovu aktivován.
12.8. Uživatel si může zkontrolovat počet svých bodů po přihlášení na svůj Účet v sekci „Medhoodie Club“. Body budou také viditelné při zadávání objednávky s možností „Vyměnit body za slevový kód“.
12.9. Aby Uživatel získal body za nákupy, musí být při zadávání objednávky přihlášen ke svému Účtu. Nepřihlášení Uživatelé body nezískají.
12.10. Uživatel nezíská body za nákup Dárkových karet.
12.11. Nasbírané body nelze směnit za hotovost, elektronické platby, Dárkové karty nebo jiné formy kompenzace.
12.12. Body nemají omezenou platnost a mohou být vyměněny za slevové kódy až do ukončení programu.
12.13. Pokud Uživatel smaže svůj Účet, všechny nasbírané body nenávratně expirují.
13. Závěrečná ustanovení
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
13.1. Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů
13.2. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Vzorový formulář pro reklamaci
Adresát:
Medhoodie sp. z o.o.
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Polsko
+420 234 280 906
Adresa pro zasílání reklamací:
Paxy – Medhoodie
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Uplatnění reklamace
Datum uzavření Smlouvy: | |
Jméno a příjmení: | |
Adresa: | |
E-mailová adresa: | |
Zboží, které je reklamováno: | |
Popis vad Zboží: | |
Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace: |
Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
Datum:
Podpis:
Vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy
Adresát:
Medhoodie sp. z o.o.
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Polsko
+420 234 280 906
Adresa pro zasílání vrácení zboží:
Paxy – Medhoodie
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava – Kunčice
Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:
Datum uzavření Smlouvy: | |
Jméno a příjmení: | |
Adresa: | |
E-mailová adresa: | |
Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká: | |
Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu: |
Datum:
Podpis: