Odstoupení od smlouvy

Prodávající umožňuje kupujícímu - spotřebiteli dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, aby odstoupil od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Spotřebitel tak má právo na vrácení zboží bez udání důvodu a bez jakékoliv sankce. Pro pohodlí Spotřebitele se Prodávající rozhodl tuto lhůtu prodloužit na 30 dní.

Pokud se kupující - spotřebitel rozhodne tohoto práva využít, postačuje odeslat prodávajícímu odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty - edhoodie sp. z o.o., Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa, Polsko.

Dále je kupující - spotřebitel povinen ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy vrátit prodávajícímu zboží, které na základě smlouvy obdržel, a to v nepoškozeném stavu, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu apod.). Adresa pro zasílání vrácení zboží: Paxy - Medhoodie, Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice.

Odstoupit od smlouvy může kupující též před expedicí zboží - emailem na obchod@medhoodie.cz Pro odstoupení může spotřebitel použít vzorový formulář viz tyto Obchodní podmínky. Odstoupení od smlouvy lze také provést prostřednictvím online formuláře dostupného zde.

V případě odstoupení od smlouvy ponese kupující - spotřebitel v souladu s ustanovením § 1820 odst. 1 písm. g) náklady spojené s navrácením zboží.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení o odstoupení od smlouvy.

Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek, který použil spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud výslovně neurčil jinak a nevzniknou-li mu tím další náklady. Platbu však prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li spotřebitel, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

Kupující odpovídá prodávajícímu pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

 

PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 těchto Obchodních podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:

·               odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;

·               je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;

·         je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;

·         je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;

·         množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;

·         je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat; a

·         odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.

Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 7.1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.

Má-li Zboží vadu, máte následující práva:

·         na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo

·         na odstranění vady opravou Zboží

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.

Dále máte právo na:

·         přiměřenou slevu z Ceny; nebo

·         odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

- odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;

- se vada projeví opakovaně,

- je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo

- je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.

Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.

V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.

Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:

·         datum, kdy jste reklamaci uplatnili;

·         co je obsahem reklamace;

·         jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;

·         Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.

O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.

V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.

V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

nakládání...